Znaczna większość produktów oferowanych na stronie sklepu FLOW wykonywana jest na Państwa indywidualne zamówienie, dlatego nie jest możliwy ich zwrot. W tym miejscu zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o przemyślane i odpowiedzialne dokonywanie zamówień. Po złożeniu zamówienia i podaniu poszczególnych parametrów * (tj. np. długość, kolor) przystępujemy do jego realizacji. W ten sposób otrzymają Państwo produkt idealnie dopasowany do własnych potrzeb.
*dostępne parametry takie jak długość, kolor wskazane są w opisie produktu. Prosimy o określenie parametrów jakie Państwa interesują podczas finalizacji zakupów w oknie “Uwagi do zamówienia” znajdującym się pod danymi teleadresowymi . Jeśli nie wskażą Państwo jakich zmian mamy dokonać, wysłany zostanie produkt wykonany według parametrów standardowych określonych w opisie produktu.
W sytuacjach wyjątkowych, dopuszczamy ewentualną wymianę towaru na inny, w takiej samej lub wyższej cenie. Każdą taką sytuacje rozpatrujemy indywidualnie.
Czas realizacji większości zamówień to 10-12 dni roboczych (termin realizacji podany jest w opisie każdego produktu). Wyjątkiem są zamówienia specjalne, które można złożyć poprzez wiadomość mailową: sklep@flowhandmade.pl lub formularz kontaktowy na stronie sklepu. Termin realizacji takiego zamówienia wydłuża się nawet do 20 dni roboczych. Mamy na myśli zamówienia, które tworzone są od początku (według projektu, pomysłu indywidualnego) zgodnie z wytycznymi Klienta. O wszelkich ewentualnych opóźnieniach w trakcie realizacji poszczególnych zamówień, jesteśmy zobowiązani Państwa poinformować.
Należy również zwrócić uwagę na fakt, iż akcesoria FLOW są w całości wykonywane ręcznie i mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na naszych zdjęciach. Dokładamy jednak wszelkich starań aby forma, jakość i ogólny wygląd pozostały niezmienione.
Wszystkie niezgodności dotyczące zamówienia, związane z uszkodzeniem przesyłki lub uwagami do wykonania ozdoby, powinny zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Po tym terminie odpowiedzialność pozostaje po stronie klienta.
Procesowi zwrotu lub wymiany podlegają jedynie produkty oznaczone w sklepie jako „PRODUKT GOTOWY DO WYSYŁKI”. Taki produkt można zwrócić bez podania przyczyny na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumentach z dnia 30 maja 2014 r. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość musi nastąpić w przeciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez Klienta towaru. Sklep zwraca należność za zwrócony towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Warunkiem realizacji zwrotu jest dostarczenie do sklepu towaru w stanie niezmienionym tj. jest oryginalnie zapakowany, posiada zamontowane oryginalne metki, został bezpiecznie zapakowany do zwrotu tak by także opakowanie nie zostało uszkodzone (z dołączonym dowodem zakupu paragon). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Zwracane produkty prosimy odesłać na ten sam adres, z którego zostały dostarczone. Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki. Sklep FLOW nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Jeszcze raz prosimy o przemyślane zakupy 🙂
W razie pytań, wątpliwości – zapraszamy do kontaktu!